- Engwe má nákladní elektrokolo LE20 s dojezdem až 350 kilometrů.
- Vybaveno je výkonným 1 300W motorem a hydraulickými brzdami.
Elektrická kola už dávno nejsou jen výsadou fajnšmekrům, důchodců nebo línějších jezdců, kterým se nechce šlapat „za své“ do strmých kopců. Pořizuje si je stále více lidí. Ale napadlo by vás, že byste s elektrokolem mohli vyrazit na výlet přes půl republiky a ani jednou nenabíjet? V tomto ohledu přináší malou revoluci čínská firma Engwe.
Nepřehlédněte: AI superpočítač s neuvěřitelným výkonem! Čína buduje ve vesmíru něco, z čeho naskakuje husí kůže
Levné elektrokolo s opravdu velkým dojezdem
Elektrokolo LE20 zaujme nejen svou cenovou dostupností (o té až později), ale především parádními technickými parametry. Firma v materiálech uvádí, že má výrazně větší dojezd než jakékoli jiné elektrokolo na trhu. A co víc, disponuje i motorem o výkonu 1 300 W.
Základní model LE20 je dodáván s jednou baterií s kapacitou 921 Wh, ale kupující se mohou rozhodnout i pro dvoubateriovou variantu, která podle Engwe nabízí dojezd až 350 kilometrů. To z tohoto elektrokola dělá zajímavou alternativu na víkendový výlet bez nutnosti řešit, kde a jak budu dobíjet.
Možnost přípojení vozíku i dobíjení za 3 hodiny
Kromě mimořádného dojezdu se kolo pyšní i rychlou dobou nabíjení. Engwe nabízí „technologii rychlého nabíjení“, která umožňuje rychlejší dobíjení, aby jezdci zůstali v pohybu. Což v reálu znamená, že kolo je dodáváno s osmiampérovou nabíječkou s vyšším výkonem, která nabízí dobu nabíjení dvě až tři hodiny. Pro vyšší bezpečnost jezdců je LE20 vybaveno hydraulickými brzdami, které mají poskytovat jistotu bezpečného zastavení i při vyšší hmotnosti nákladu.
O pohon se stará středový bezkartáčový motor s kroutícím momentem 100 Nm. Mezi dalšími komponenty pak najdeme LED osvětlení včetně směrových světel či přední odpruženou vidlici. LE20 je ideální volbou i pro ty, kdo potřebují doručovat zboží ve městech. Kolo nabízí totiž nosnost až 200 kilogramů a lze jej vybavit hned několika speciálními nosiči. Na delší výlet tak s vámi může vyrazit i pes nebo dítě.
Cena je více než sympatická
Cena kola v Česku (v jednobateriové konfiguraci) činí asi 37 tisíc korun. S ohledem na to, že při dobíjení budete maximálně v řádu desetikorun nám to nepřijde jako špatná investice.
Zdroj náhledové fotografie: se svolením Engwe, zdroj: Electrek