Lei Jun z Xiaomi

Xiaomi strávilo 3 roky návrhem nového loga. Vypadá stejně jako to staré

  • Za účelem návrhu nového loga byl osloven umělec Kenya Hara
  • Nové logo odkazuje na „živost“ a nadcházející úspěch Xiaomi

Společnost Xiaomi má za sebou dva hektické dny, během kterých představila několik zajímavých produktů. Do oka nám nejvíc padl nejlepší fotomobil planety Mi 11 Ultra (dle žebříčku DxOMark) a skládací počin Mi MIX Fold. Trochu stranou pozornosti přitom zůstala informace, že Xiaomi odhalilo také svou novou virtuální identitu.


Psali jsme: Xiaomi Mi MIX Fold má foťák s tekutou čočkou. Ohýbá se jako Samsung


Změna loga symbolizuje novou etapu Xiaomi

Přepracované logo má zakulacené okraje a podle zástupců společnosti odráží „živost“ a odkazuje na nadcházející dekádu, během které chce firma raketově růst a na trh přinášet inovativní produkty. Pro Xiaomi logo navrhl slavný japonský umělec a designér Kenya Hara.

Nové logo Xiaomi
Nové logo Xiaomi | foto: ilustrační

Všimli jste si změny? Spočívá v zakulacení původního čtverce a mírného zaoblení písma. A to je vše. Návrhář se nepouštěl do žádné divočiny, experimentů. Od výrobce měl ostatně jasné zadání, jakým směrem se při jeho návrhu ubírat.

Že nové logo pro Xiaomi hodně znamená, dokládá informace, že firma jeho výběrem strávila dlouhé tři roky. Možná vám přijde divné, že si někdo s něčím takovým láme takovou dobu hlavu. V korporátní sféře je však běžně změna loga spojována s novými začátky, a proto je mu přikládána nejvyšší priorita.

Total
2
Shares