Facebook

Facebook a Instagram ví lépe než vy, co je pro vás nejlepší. A bude hůř

  • Mark Zuckerberg nastínil nejbližší budoucnost
  • Facebook a Instagram čekají dramatické změny
  • Prvotní idea o propojení lidí rázem bere za své

Facebook neprožívá nejlepší období. To sesterský Instagram je na tom o poznání lépe, byť některé změny à la TikTok se nesetkávají s přespříliš nadšenými reakcemi a pochopením.

Bohužel, jde o naprosto logický proces ovlivňování a kopírování právě tehdy, pakliže je konkurent lepší, oblíbenější nebo jen zkrátka udává směr.


Nepřehlédněte: Explodoval další telefon čínského výrobce. Stížnosti poškozeného se firma vysmála


Facebook vs. TikTok

Je však otázkou, jestli je Facebook v takové pozici, aby prováděl dramatické změny. Platforma to má docela nahnuté i bez nich. Nejde jen o nejrůznější kauzy a skandály, ale i o upozadění základní premisy, ze které tato sociální síť kdysi vycházela.

Ostatně, její obliba u uživatelů v posledních letech klesá. Spousta y nich ruší účty, důvěra v jakousi transparentnost snad ani neexistuje. A není se čemu divit. Zkuste věřit někomu nebo něčemu, co kupčí s vašimi daty.

Facebook podvod
Zdroj: geralt / Pixabay

Spousta lidí totiž ví, že Facebook už dávno neslouží jen jako nástroj, jak se „digitálně“ socializovat, ale jako prostředek s jehož pomocí chtějí zainteresované strany maximálně profitovat. To vše pod rouškou lepšího propojení a nabídek ještě lepšího obsahu a přátel.

„Myslíme to dobře!“

Ostatně, netřeba chodit daleko. The Verge aktuálně informuje, že Mark Zuckerberg se na posledním výročním meetingu nechává slyšet, že se zapojením vylepšené umělé inteligence, změn těch stávajících  a implementací nových funkcí v blízké budoucnosti má skvělý pocit.


Nenechte si ujít: Mladý muž si objednal na internetu grafickou kartu, přišly mu sklenice s pískem. Za více než 60 tisíc


Inspiraci konkurenčním TikTokem už ani nepředstírá, když vzrušeně zmiňuje, že tenhle formát je pro současnou generaci skvělý, nicméně Facebook bude mnohem více variabilnější, aby si uživatelé mohli vytvářet obsah dle vlastních preferencí.

Že to zní skvěle? Samozřejmě, ale nesměl by v tom bát háček. V rámci „smysluplných sociálních interakcí“ bude platforma v dohledné době nabízet více všeho, takže pokud máte občas pocit, že už teď jste doslova přehlcení balastem irelevantních doporučení, reklam a podobných hloupostí, počkejte si na příští rok…

Zdroj náhledové fotografie: ilustrační, Timothy Hales Bennett / Unsplash

Total
1
Shares
Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..