Honor v roce 2020 dodal do obchodů přes 2 miliardy chytrých zařízení

  • Honor se stal předním dodavatelem v kategorii nositelné elektroniky
  • Česká republika se v globálním měřítku umístila na 3. místě v prodeji chytrých hodinek/fitness trackerů

Bývala dceřinka Huawei se pochlubila skvělými výsledky za uplynulý rok. Celkový počet prodaných produktů značky Honor včetně smartphonů, nositelné elektroniky a produktů chytré domácnosti překročil v roce 2021 dvě miliardy kusů. Uvedl to šéf podniku George Zhao.


Psali jsme: Glosa: Huawei prodal Honor. Je to dobrý “deal” pro všechny


V Česku se Honoru daří

Nejnovější data společnosti ukazují, že navzdory současné pandemické situaci, která nutí zákazníky šetřit, si značka Honor dokázala udržet stabilní pozici a dokonce dosáhnout růstu na trhu po celém světě. Jedním z trhů, kde se značce daří a kde si upevňuje pozice nejen v měřítku regionu Střední a Východní Evropy, ale i z globální perspektivy, je Česká republika.

V kategorii nositelné elektroniky se Honor na českém trhu stal jedničkou. Z globálního měřítka je Česko na třetím místě v prodeji nositelných zařízení, a to zejména zásluhou oblíbených chytrých hodinek MagicWatch 2, Watch GS Pro nebo fitness náramku Band 5.

Honor V40
Honor V40, ilustrační | foto: GSMArena

Nové mobily dostanou služby od Google

Před nedávnem oznámil George Zhao novou vizi Honoru pro aktuální rok. Součástí plánů je i nová řada prémiových mobilních telefonů nejvyšší kvality.Ty by měly zaujmout nejenom prvotřídním hardwarem, ale také populárními službami Google.

Huawei prodal Honor na konci loňského roku s jediným úmyslem, aby se na něj už nevztahovaly americké sankce. Novým majitelem Honoru se stalo konsorcium Shenzen Zhixin New Infromation Technology.

Total
1
Shares