- Telefony řady Galaxy S22 mají čím dál větší problémy.
- Na Samsung se valí kritika ze všech stran.
Od vydání uživatelského prostředí One UI 6.1.1 uběhlo již několik měsíců, mnoho majitelů chytrých telefonů Galaxy si však nadále stěžuje na obrovské problémy, které aktualizace způsobila. Diskuzní fóra se hemží příspěvky, ve kterých se lidé na Samsung pořádně zlobí.
Nepřehlédněte: Samsung chystá telefon s pohádkovou výbavou. Chtít ho budete i vy
Smartphony série Galaxy S22 umírají
Zklamaní uživatelé popisují, že dotykové obrazovky jejich telefonů vůbec nereagují, nebo reagují tak zmateně, že smartphony je „peklo“ používat. Jiní uživatelé jsou na tom ještě hůř.
Uvádí, že aktualizace jejich telefony „umrtvila“ nebo že uvízly v nekonečném restartu, což je činí nepoužitelnými. Další pak zmiňují trhavé skrolování při procházení webu a uživatelského prostředí.
Zarážející není, že aktualizace způsobila nějaké problémy, to se občas stává, jako spíš to, že se je ani po několika měsících po vydání Obě UI 6.1.1 nepodařilo Samsungu odstranit. Postiženy jsou zejména telefony Galaxy S22, Galaxy S22+ a Galaxy S22 Ultra.
Ještě podivnější ovšem je, že lidem, jejichž zařízení se zcela umrtvila, Samsung odmítá uznat záruku. Výrobce problém přičítá vadným základním deskám, které vyžadují opravu, na níž se již prý záruka nevztahuje. To vede k podezření, že výrobce nespravedlivě obviňuje spotřebitele z něčeho, co nemohli ovlivnit – pouze si nainstalovali aktualizaci.
Závěrem krátká rekapitulace. Vizuální nadstavba One UI 6.1 přinesla především drobné opravy chyb, ale největším tahákem nového softwaru bylo Galaxy AI – první komplexní systém umělé generativní inteligence v telefonu. Uživatelům může pomoci s úpravou obrázků, generováním odpovědí na zprávy, e-maily a podobně.
Zdroj náhledové fotografie: katemangostar / Freepik, zdroj: techSpot
Mám S22+, pravidelně aktualizuju a žádné problémy s telefonem nemám.
Mám Zflip 6 a přesně to se mi stalo! První přestalo fungovat nabíjení v zavřeném stavu, poté i v otevřeném. Koupil jsem si kvůli tomu bezdrátové nabíjení, ale pak přestal na dotek úplně fungovat vnitřní displej, fungoval pouze vnější.. Telefon 2 měsíce starý Co to jako, do prdele, je??
To s článkem vůbec nesouvisí. Tohle je hw problém. Praskl ti flexibilní kabel pod displejem. Celkem běžný problém u Flip telefonů. Manželce se to stalo po půl roce.
Já mám zase s televizí Samsung po 14 dnech od koupě začal vypadávat zvuk po nahlášení problému má přijít servis Man ale nic se zatím neděje. Mám pocit že značka Samsung je pořádný šmejd
Já s S21 problém nemám, ale loni mi prostě umřel displej. Žádný pád, prostě byl na stole a pak už nefungoval. Už je to rok a žádný problém i se skoro 4 letým strojem.
Mám S22 po aktualizaci, a šlape jak má.
Já mám s22 ultra a absolutně bez problémů. Telefon běží jako nový a aktualizace mám samozřejmě nainstalované. Sice budu kupovat S25 Ultru, ale jen z důvodu pravidelného abgreidu.
Já měla s7 edge, kterou jsem používala jako zálohu a po aktualizaci, kterou vydali po dlouhé době se mi telefon po aktualizaci vybil a když jsem ho chtěla nabít tak se na chvilku rozsvítila červená kontrolka a pak telefon už neragoval na nic a od té doby je kaput a taky mám podezření, že to způsobila právě ta aktualizace.
To trhavé scrollování jsem měl na své S22 několik měsíců zpátky, ale nějak to odešlo (asi s dalším updatem).
Proto a nejen proto jsem přešel na Google Pixel 8Pro a Samsung S22 mám už nějakou dobu jako založní telefon. Po zminěné aktualizaci ale chodí jak má.