Nový web a mobilní aplikace RegioJet

RegioJet spustil nový web a mobilní aplikaci. Nákup jízdenky je nyní rychlejší

  • S designem nového webu a aplikace RegioJet pomáhali sami uživatelé
  • Těšit se můžete na zrychlení nákupu jízdenky 

RegioJet spouští nové rezervační webové stránky a také novou mobilní aplikaci, která v novém moderním grafickém rozhraní nabízí kompletní nabídku všech vlakových a autobusových spojení, jednoduchou možnost rezervace jízdenek a další informace a služby dopravce.


Psali jsme: Restart telefonu zabrání hackerům v krádeži vašich osobních dat


RegioJet vylepšuje

Novou mobilní aplikaci a web spustil RegioJet dnes – v úterý, 3. srpna – v prodeji jsou jízdenky již na celé podzimní období – až do prosince letošního roku. RegioJet počítá na podzim s plným rozsahem provozu svých vnitrostátních a mezinárodních vlakových a také autobusových spojů. Kromě letních spojů si cestující mohou již nyní rezervovat jízdenky také na cesty během nového školního roku – včetně podzimních prázdnin a prodloužených víkendů 28. září a října 2021; případně kolem svátku 17. listopadu.

S designem webu a aplikace pomáhali uživatelé

Návrh nového webu i mobilní aplikace vycházel z rozsáhlých rozhovorů a analýz zákaznického chování nejen na webu a v mobilní aplikaci, ale i přímo ve vlacích, v autobusech nebo nádražích.Uživatelé například akcentovali potřebu vylepšit vyhledávání stanic a zastávek, fungování a chování košíku, zapamatování oblíbené platební metody, primárně Apple Pay a Google Pay. Jako zásadní parametr se pak z pohledu uživatelů ukázala přehlednost při použití na mobilních zařízeních.

Nový web a mobilní aplikace RegioJet
Nový web a mobilní aplikace RegioJet | foto: RegioJet

Zrychlení nákupu jízdenky

Testovací provoz se zapojením části uživatelů ukázal, že se podařila zlepšit přehlednost prezentovaných informací, nákup jízdenky je nyní paradoxně rychlejší i když je rozdělen do více kroků a zvýšil se počet dokončených rezervací. Významně se také zlepšila výkonnost webu a jeho rychlost.

„Čas nákupu jízdenky se v průměru zrychlil o 9 vteřin. Konverzní poměr (podíl nově příchozích zákazníků, kteří se rozhodnou k nákupu) je pak u nových zákazníků dokonce o 7 % lepší“, říká produktový manažer RegioJet pro digitalizaci, Petr Bednárik.

Nový web a mobilní aplikace RegioJet
Nový web a mobilní aplikace RegioJet | foto: RegioJet

RegioJet plánuje dále posílit svou pozici na evropském dopravním trhu a vlaky RegioJet by měly v letošním a příštím roce nově zamířit například do Polska, Německa, do Belgie či Nizozemí. Klíčem pro uživatele v budoucnu bude mobilní aplikace, té se dopravce věnoval výrazně, cílem je, aby ji využívali nejen pravidelní cestující, ale také turisté a návštěvníci, kteří zavítají do České republiky nebo do dalších zemí, ve kterých dopravce působí.

Total
0
Shares