Super akce Huawei: Vzhledem k aktuální situaci prodlužuje záruku a nabízí bezplatného kurýra do servisu

Společnost Huawei reaguje na aktuální situaci v oblasti zdravotní bezpečnosti a přináší svým zákazníkům dvě novinky: prodloužení záruční doby až o tři měsíce a bezplatnou dopravu kurýrem do servisu.

Český tým Huawei chápe, že v období, kdy je setkávání lidí omezené na minimum, se telefon stal často jediným prostředkem, jak být v kontaktu se svými blízkými, rodinnou i třeba úřady. Proto připravil sérii opatření pro zákazníky, jejichž zařízení by potřebovala využít služeb servisu.

Prodloužená záruka

Speciální službou pro majitele zařízení Huawei je prodloužení záruky. Výrobce se tak rozhodl dopřát uživatelům větší komfort v případě závady produktu, aby mohli nadále zůstat v kontaktu se svými blízkými. Akce se týká všech produktů Huawei, kterým záruka uplyne v období od 15. března do 15. června. Nově se záruka těchto zařízení prodlužuje do 15. června.

Servis z pohodlí obýváků

Pokud jste majitelem produktu Huawei a potřebujete využít servis v rámci záruky, nemusíte nikam chodit. Vaše zařízení vyzvedne kurýr přímo u vás doma a dopraví ho do servisního střediska. Po diagnostice a opravě bude zařízení zase bezplatně doručeno přímo k vám domů.

O službu servisního doručení můžete požádat těmito způsoby:

• Na webových stránkách našich autorizovaných servisů:

www.britex.cz
www.ceskyservis.cz
bpsmobil.cz

Prostřednictvím Huawei infolinky na čísle +420 239 018 465

Nabídka je již v platnosti a týká se všech zařízení Huawei: smartphonů, tabletů, notebooků, chytrých hodinek, routerů i modemů. Jedinou podmínkou je platná záruka.

Total
0
Shares