- Softwarové aktualizace je důležité nejen pro smartphony a tablety.
- Jakou podporu pro své chytré hodinky poskytuje značka Amazfit?
Společnost Amazfit je všem vyznavačům zdravého životního stylu dobře známá. V nabídce má hned několik povedených chytrých hodinek, například Amazfit T-Rex 3 nebo Amazfit Bip 6, které uživatelům pomáhají nejen s překonáváním sama sebe, ale i kontrolou klíčových zdravotních funkcí. Výhodou jejich systému je, že dokáže komunikovat s většinou zdravotních aplikací jako Google Fit, Apple Health, RunKeeper, Strava a další. Jak je to ovšem se softwarovou podporou?
Nepřehlédněte: Google nám to zkomplikuje. Přijímat hovory na telefonech s Androidem se budeme muset znovu naučit
Značka Amazfit je Čechům dobře známá
Pro mnohé zákazníky je při výběru nových chytrých hodinek důležitý nejen hardware, ale také software a budoucí podpora hodinek. Tyto informace však poskytují oficiálně pouze někteří výrobci, například Samsung, Google nebo OnePlus. U výrobců, jako je Apple nebo Garmin, lze softwarovou podporu odhadnout na základě aktualizací dřívějších modelů hodinek. Nejasná situace zůstává nadále u Xiaomi a Huawei. Jak je tomu v případě Amazfit?
Softwarová podpora hodinek Amazfit byla v minulosti nejednoznačná, ale nyní si ji můžete ověřit na oficiálních stránkách výrobce. Na speciálním webu najdete informace o hodinkách, které již nejsou podporovány, i o modelech, u kterých je podpora stále aktivní. V jejich případě je uvedeno dokonce i datum ukončení softwarové podpory.
Podpora? Maximálně tři roky, ale jen pro vyvolené
U všech chytrých hodinek je udávaná frekvence aktualizací jednou za 90 dní, tedy asi jednou za tři měsíce. Ze seznamu také vyplývá, že většina hodinek Amazfit může počítat s maximálně s dvouletou softwarovou podporou.
Výjimku představují modely Amazfit Balance 2 nebo Amazfit Active 2, které budou dostávat aktualizace o rok déle, tedy po dobu tří let. Podporu pro své hodinky Amazfit můžete zkontrolovat zde.
Zdroj náhledové fotografie: Andrey Matveev / Unsplash, zdroj: Amazfit