AXE, Parfém

AXE uvádí na trh deodorant, který navrhla umělá inteligence

  • Když roboti hledají vůni
  • Novou voňavku AXE navrhla AI

Značka AXE (v některých zemích působí jako LYNX) uvádí na trh svůj první deodorant vytvořený umělou inteligencí. K analýze 6 000 přísad s 3,5 miliony potenciálních kombinací použil známý výrobce kosmetiky určené pro muže výkonný software.


Nepřehlédněte: Zuckerberg je strašidelný a manipulativní, říká umělá inteligence Facebooku


AXE se chlubí jedinečnou voňavkou

Zapomeňte na tradiční výrobce kosmetiky jako je Dior, Armani, Versace Hugo nebo Hugo Boss. AXE uvádí na trh voňavku nové generace. Jedinečná je tím, že ji navrhla umělá inteligence. Dle výrobce deodorant kombinuje vůně šalvěje a máty s mořskými plody, jablky a citrusy.

AXE vytvořil deodorant ve spolupráci se švýcarskou firmou Firmenich, o které jste možná nikdy neslyšeli, přesto na její produkty narážíte ve svém každodenním životě. Její příchutě dost možná najdete v jogurtu, který snídáte, nebo právě v parfému, který používáte.

Umělá inteligence zpracovala obrovské množství dat

Eric Saracchi ze společnosti Firmenich řekl: „Naše umělá inteligence zpracovala přes 46 terabajtů dat, což vedlo k dokonalé kombinaci vůní.“ Před pár lety by asi nikoho nenapadlo, že nové příchutě a vůně pomůže hledat umělá inteligence. Teď je to realita. Voňavky „vytváří roboti“.

Zdroj náhledové fotografie: Sponchia / Pixabay, zdroj: The Sun

Total
0
Shares